^v~

Har läst på provet vi har på torsdag nu i en timme. Fattar verkligen ingenting, men det gör ingen annan i klassen heller, och då har jag en ganska smart klass. Det säger en hel del. Det vi har är alltså: Ekologi ca50 sidor. 30 fåglar, som vi inte ens vet hur dom ser ut, det ska vi checka själva, och sist men inte minst STENAR! flera olika sorters stenar och bergarter, och inte nog med det utan vi ska också kunna se vilka mineraler som finns i bergarten. Jag fattar inget


wellwell, tisdag imorgon. Sovmorgon till 11 men jag tänker vara snäll emot helen så jag åker in vid 7. Jag vet, jag är såååå snäll. Men det kan faktiskt vara ganska roande att sitta i cafeterian i flera timmar. Kanske får vi någon skymt av slappstjärten? hahahaha!


är jag trött eller?

/Bb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0