^v~

Första skoldagen nu efter lovet, det kändes otroligt segt att gå upp. Trodde till en början att david skulle skämta med mig och ställa klockan på typ 3, det kändes inte som jag sovit alls länge. Men det var inget med det, det vara bara att gå upp.
Hade tre lektioner och fick sen reda på att vi fick skippa psykologin och psykiatrin och sluta efter matten, dvs kl 1. Sjukt skönt. Humöret som legat på botten hela dagen sköt nu upp i topp!
Efter skolan gick jag och helen först till vero moda, helen köpte en fin tunika? :) Sen vidare till gymmet. Tog verkligen slut på oss idag, båda två satt och skaka, precis som det ska vara! :)

Lilla skitungen Stina ska sova här i två nätter. Detta gör alltså att jag kommer vara ännu tröttare när jag ska gå till skolan, och ännu tröttare på kvällarna, haha!

Ska skriva historia nu, chao!

/Bb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0