,

Huxflux är jag hemma i lyrsta igen, åkte med mamma hem förut. David är i slättevalla och jag ska förmodligen dit senare idag. Var himla längesen jag var där nu!
Blir ingen middag osv ikväll eftersom davids mamma kom hem från jobbet med maginfluensa, kändes inte så mysigt direkt faktiskt. Blir någon annan dag hoppas jag.




Lovet bara rusar iväg känns det som, redan tisdag!?  Nu ska jag iaf sätta mig och skriva historian, det kommer ta flera dagar att skriva. blää
Men har iaf kommit på en bra början, början är viktigast

/Bb

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vi får mysa och laga mat en annan dag, jag som hade tänkt ut vad vi skulle äta.. Lycka till med pluggandet men låt det inte ta över lovet! Love you

2009-10-27 @ 12:45:16
URL: http://brandlusbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0