götene :)

Vaknade hos helen på bygget av att alarmet ringde, vi gick upp men hann inte så mycket mer utan mamma kom och hämtade mig. Vi åkte vidare till Mariestad, där vi hämtade upp den andra bilen som alla andra satt i, dvs Michael, Lukas, Andreas, Samuel och Stina. Anneli åkte med oss. Sen vidare till Götene badhus. Skulle egentligen ha solat men kände mig allt för röd från igår så jag skippade det. Badade istället, riktigt skönt :) Stina förvånade oss allihop som vanligt när hon hoppade från 3m. Hon kan inte ens simma, men endå så hoppar hon. Modig är hon:)

Duktig som jag är tappade jag min nyckel vid det djupaste, (y
Så jag, lillebror och en annan pappa höll på i säkert 15 min för att försöka få upp den där nedra nyckeln, men inget bra resultat. Så jag fick tralla bort till receptionen och säga att min nyckel låg på botten och att vi försökt få upp den. Hon kom ut, ropade efter någon Rasmus som jag antog var duktig på att dyka eller jobbade där. Men det visade sig att Rasmus var ca 5 år och dök ner och tog upp nyckeln som ingenting!  Jo, jag blev ganska ställd. En 5åring !?  wellwell, jag tackade rasmus och han simmade vidare, haha!


Nu blire duschen för att få bort all äcklig klorlukt.  Sen kommer helen :D






Kommentarer
Postat av: S A R A

Vilken trevlig blogg du har då! Ska vi kanske följa varandra med bloglovin? :D

2009-10-30 @ 15:21:23
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: Agnes

haha Rasmus är en bra pojke, honom gillar vi(Y)

2009-10-31 @ 00:34:13
URL: http://brandlusbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0