totalt ointressant

Är hos David, och jag vill att han ska göra en knäckemacka åt mig innan jag hungrar ihjäl. Men han vill inte, eller han orkar inte. Men kan jag verkligen klandra honom när jag själv är lika lat?  Fast egentligen är jag inte lat, bara smart!

Väntar på att klockan ska bli åtta, då börjar ensam mamma söker, vilket jag tycker är roande att kolla på. Och direkt efter det ska vi till Agnes och Victor som slutar jobba då. Vi ska umgås lite med dom, det var så längesen nu bara för att Agnes har vart i Tyskland. Ska bli kul att lyssna på allt hon vart med om :) Ska ta en sallad på Bistro också.

/Bb


Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan. Jag har just nu en tävling där man kan vinna en helt gratis design enligt dina önskemål. Kika in detta inlägget för att vara med! :)



http://lindasara.blogg.se/2009/october/tavling-1.html



2009-10-25 @ 19:13:24
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0