^v~

Har vart på ett litet 50 års firande, supergod mat och trevligt. Men dessvärre åkte david hem till sig efter det så jag får sova helt själv inatt, buhu.. Men jag har laddat ner massa oth som jag kan nöta. Sen sitter ju faktiskt mamma och pappa och kollar på tv, kanske ska göra dom sällskap en stund :)  Annars händer det nog inte mycket denna kvällen, hade först tänkt att åka till rörsås men orkade inte riktigt, blev massa krångel med skjuss så vi dissade hela idén, kanske lika bra med tanke på att jag faktsikt var på fest igår. Känns lite mycket med två dagar i rad.

Nu ska jag kika tv, skriver förmodligen sen :)

/Bb


Kommentarer
Postat av: sara

okej, vad kul! men jag lägger till dig nu då :) säg till när jag är tillagd också :)

2009-10-31 @ 21:17:53
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0