^v~

Igår kom helen halv 7. Då hade jag och david redan skärt upp nästan alla grönsaker så det som återstog var köttfärsen, detta fick helt enkelt bli helens uppgift, som vanligt! Vi åt, spelade kort och pratade. Sen vid 8 så gick vi ner till Ug, där Filip hade 18års fest, grattisgrattis.
Visade sig att det blev en lyckad kväll men massa skratt osv, tackar alla som var där.
På vägen hem gick vi en annan väg, över skolan. Dit kom och Shabby,  och david och helen hade tävling på längdhopp. David vann dock, men helen var inte långt efter ;D
Sen hem, david var så snäll så han gjort macka till mig och helen och hämtade vatten. Frågade massa gånger om jag ville ha nytt vatten, sen gick han upp och hämtade det :)  för jag orkade inte, ? :D

Idag vaknade vi alla 3, hyffsat sega allihop. Men helen åkte hem och jag och david gjort inte så mycket. Men nu kom jag precis hem från en riktig långpromenad på 1,5h med hela familjen, riktigt skönt faktiskt :)

/Bb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0